Pytanie #21

Jakie mogą być przyczyny przegrzewania się oleju w hydrokinetycznym układzie napędowym?

10

Przegrzewanie się oleju w hydrokinetycznym układzie napędowym może być spowodowane różnymi czynnikami, takimi jak:

  • nieodpowiednio dobrane przełożenie,
  • zanieczyszczony filtr oleju,
  • zbyt niski poziom oleju,
  • olej o niewłaściwych parametrach (zużyty, o nieodpowiedniej lepkości),
  • zanieczyszczona kurzem chłodnica oleju,
  • niesprawny wentylator,
  • zużyta pompa prowadząca do zbyt niskiego ciśnienia,
  • nawet nieodpowiednia technika pracy operatora podczas nabierania.

 

Pytania kontrolne przed egzaminem operatora

Wpisz hasło, aby przejść do pytań kontrolnych.

Nie znasz hasła? Kliknij w “Poproś o dostęp”, a prześlemy je na Twoją skrzynkę mailową.

Aby otrzymać dostęp do bazy pytań kontrolnych przed egzaminem operatora, prosimy o podanie swojego imienia i nazwiska oraz adresu e-mail. Wprowadź swoje dane poniżej:

Kursy i szkolenia

BIAŁECKI Ośrodek Szkolenia - profesjonalne kursy na operatorów i spawaczy

Czego szukasz ?

BIAŁECKI Ośrodek Szkolenia - profesjonalne kursy na operatorów i spawaczy

Kursy i szkolenia

Treść akordeonu

Nasze oŚrodki szkolenia

siedziba

Chcesz zadzwonić? Naciśnij w numer!

Chcesz napisać maila? Naciśnij w adres mail!